Doprava

Tovar odosielame prostredníctvom kuriérskej spoločnosti SPS Slovak Parcel Service - na adresu a taktiež prostredníctvom Zásielkovne - na výdajné miesto, aby sme zabezpečili pre našich zákazníkov čo najvyšší komfort.

Doprava prostredníctvom SPS Slovak Parcel Service je na Slovensku spoplatnená sumou 3,95 € a doprava prostredníctvom Zásielkovne sumou 2,30 €.

Pri objednávke nad 60 € je poštovné ZADARMO.

Doba doručenia pri objednávke prostredníctvom Zásielkovne je 2-5 dní.

Vzhľadom na vysoký záujem počas našej špeciálnej akcie môže dodanie trvať o niečo dlhšie než obvykle. Aktuálna dodacia doba je 4-6 pracovných dní.

Sumy za dopravu a doprava zadarmo môže byť časovo obmedzená a môže sa meniť v závislosti od práve prebiehajúcej akcie.

Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu cien za dopravu.

V prípade ak si zvolená krajina doručenia účtuje colné poplatky, tieto poplatky znáša príjemca.

Spoločnosť Bloom Cosmetics s.r.o. nemá kontrolu nad týmito poplatkami. Ich výšku určuje krajina, ktorú zvolil kupujúci vo svojej objednávke. Pred potvrdením objednávky odporúčame zákazníkovi kontaktovať miestne colné úrady a informovať sa o aktuálnych poplatkoch. 

Podmienky Služby Bezstarostné Doručenie

Definícia Služby
Bezstarostné doručenie je doplnková služba poskytovaná spoločnosťou Bloom Robbins, ktorá zaisťuje ochranu balíka pred stratou alebo poškodením počas doručovania. Cena tejto služby je 1,50 EUR vrátane DPH a je uvedená samostatne pri uzatváraní objednávky.

Rozsah Služby
Služba Bezstarostné doručenie kryje:

  • Stratu balíka počas doručovacieho procesu.

  • Poškodenie balíka, ktoré znemožní štandardné používanie objednaného tovaru.

V týchto prípadoch Bloom Robbins:

  • Zabezpečí vyriešenie reklamácie s dopravcom v mene zákazníka.

  • Pošle náhradný balík bez ďalších nákladov.

Podmienky Uplatnenia Služby

  • Službu je možné využiť iba v prípade, že bola aktivovaná pri objednávke.

  • Stratu alebo poškodenie je potrebné oznámiť do 7 kalendárnych dní od predpokladaného doručenia.

  • Zákazník musí poskytnúť číslo objednávky a doklad o poškodení (napríklad fotografie) alebo potvrdenie o strate od dopravcu.

Obmedzenia Služby

  • Služba sa nevzťahuje na prípady, keď zákazník neposkytne potrebné informácie včas.

  • Nevzťahuje sa na poškodenia spôsobené zákazníkom.

  • Krytie sa vzťahuje iba na škody vzniknuté počas prepravy medzi prevzatím balíka dopravcom a jeho doručením zákazníkovi.

Reklamačný Proces

  • Zákazník kontaktuje zákaznícky servis Bloom Robbins cez e-mail alebo telefón.

  • Poskytne potrebné informácie (pozri Podmienky Uplatnenia).

  • Bloom Robbins situáciu preverí a poskytne rozhodnutie do 14 kalendárnych dní.

  • V prípade uznania nároku bude bezplatne odoslaný náhradný balík.

Právo na Zmenu Podmienok
Spoločnosť Bloom Robbins si vyhradzuje právo na zmenu podmienok služby. Zmeny budú vopred oznámené na oficiálnej webovej stránke.

Ochrana Osobných Údajov
Všetky osobné údaje poskytnuté v rámci reklamačného procesu budú spracované v súlade so Zásadami ochrany osobných údajov spoločnosti Bloom Robbins.