VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY


Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) sa aplikujú na právne vzťahy medzi spoločnosťou Bloom Cosmetics s.r.o., so sídlom Bernolákova 7897/11, Bratislava - mestská časť Staré Mesto 811 07, Slovenská republika, zapísanou v obchodnom registri vedenom Okresným súdom Bratislava I, oddiel: Sro, vložka č.: 140128/B, IČO: 51 228 637, DIČ: 2120644295, IČ DPH: SK2120644295, ako predávajúcim (ďalej len „Predávajúci“), a vami, ako kupujúcim (ďalej len „Kupujúci“), v súvislosti s objednávkou tovaru z webovej stránky internetového obchodu www.bloomrobbins.sk (ďalej len „Internetový obchod“), a sú neoddeliteľnou súčasťou každej kúpnej zmluvy uzatvorenej na diaľku medzi Predávajúcim a Kupujúcim (ďalej len „Zmluva“).

  • Základné ustanovenia
        1. Predávajúci a Kupujúci (ďalej spoločne len ako „Zmluvné strany“ a každý z nás samostatne ako „Zmluvná strana“) sa písomne môžeme dohodnúť na odchylnej úprave od VOP, ktorá bude mať prednosť pred VOP.
        2. Kupujúcim môže byť len fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.
        3. Vzťahy medzi Predávajúcim a Kupujúcim sa riadia najmä zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa.
  • Ponuka tovaru, Objednanie tovaru a uzatvorenie Zmluvy
        1. Na Internetovom obchode Predávajúci ponúka tovar na predaj. Súčasťou každej ponuky tovaru je aj jeho názov, hlavné vlastnosti a informácia o spôsobe použitia. Súčasťou je tiež údaj o dostupnosti, celkovej cene tovaru, poplatkoch za dopravu, prípadne za využitie iného spôsobu platby, ako je platobný prostriedok. Všetka prezentácia tovaru umiestnená na Internetovom obchode je informatívneho charakteru a nepredstavuje ponuku na uzatvorenie Zmluvy. Predávajúci nie je povinný uzatvoriť Zmluvu, najmä ak ide o prípady uvedené nižšie.
        2. Cena tovaru pre Kupujúceho alebo pre skupinu kupujúcich nie je určená na základe automatizovaného rozhodovania vrátane profilovania.
        3. Predávajúci získava hodnotenia (recenzie) svojich produktov a poskytuje kupujúcim prístup k týmto hodnoteniam (recenziám).
        4. Kupujúcemu je po nákupe umožnené, aby prostredníctvom služby 3. osoby zadal svoje hodnotenie (recenziu) produktu, napríklad vo forme textu a fotky. Recenziu Predávajúci zobrazí pre účely informovania ďalších návštevníkov Internetového obchodu. Pravosť týchto hodnotení zaisťuje Predávajúci tak, že možnosť hodnotenia je sprístupnená emailom iba kupujúcim, ktorí uskutočnili nákup či objednávku v Internetovom obchode. Poskytnutie hodnotenia je úplne dobrovoľné. Ak Kupujúci odovzdá Predávajúcemu svoje hodnotenie, dochádza k udeleniu nevýhradnej a bezodplatnej licencie na využitie hodnotenia na marketingové účely bez časového a územného a vecného obmedzenia, ktoré Predávajúceho oprávňuje na použitie hodnotenia akýmkoľvek spôsobom.
        5. Kupujúci oprávňuje predávajúceho na využitie hodnotenia bez toho, aby kupujúceho označil za autora, na výkon svojich osobnostných práv spojených s hodnotením v jeho mene, a to buď samostatne, alebo s pomocou 3. osôb.
        6. Používatelia sociálnych sietí môžu zanechať hodnotenia produktov aj na sociálnych sieťach.
        7. Hodnotenia nie sú sponzorované, pokiaľ tak nie sú výslovne označené.
        8. Predávajúci môže za poskytnutie hodnotenia ponúknuť kupujúcemu určité protiplnenie, napríklad vo forme zľavy na ďalší nákup v internetovom obchode. Podmienky na získanie a uplatnenie takýchto protiplnení môžu byť stanovené vždy individuálne, podľa aktuálnej marketingovej akcie predávajúceho.
        9. Tovar Kupujúci objedná tak, že stlačením tlačidla „Pridať do košíka” vložíte tovar, ktorý má v úmysle kúpiť, do košíka (ďalej len „Objednávka“). Po vyplnení identifikačných údajov, zvolení spôsobu dopravy a platby, bude Kupujúci oboznámený s konečnou kúpnou cenou tovaru. Konečná kúpna cena zahŕňa cenu za tovar umiestnený v košíku, daň z pridanej hodnoty, poplatky za dopravu, prípadne za využitie iného spôsobu platby, ako je platobný prostriedok. Pred odoslaním Objednávky má Kupujúci možnosť objednávku skontrolovať, opraviť a meniť. Objednávku odošle kliknutím na tlačidlo „Objednávka s povinnosťou platby“. Údaje uvedené v objednávke považuje Predávajúci za správne.
        10. Odoslaním objednávky robí návrh na uzatvorenie Zmluvy.
        11. Obdŕžanie objednávky Predávajúci potvrdí Kupujúcemu emailom. Doručením tohto emailu je Zmluva uzatvorená.
        12. Objednaním tovaru Kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámili s tým, že súčasťou objednávky je aj povinnosť zaplatiť kúpnu cenu. Odoslaním objednávky Kupujúci ďalej potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito VOP a že s nimi súhlasí. Na tieto VOP je dostatočným spôsobom pred zaslaním objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi oboznámiť.
        13. V prípade, že Predávajúci dodatočne zistí nedostupnosť niektorého z objednaných tovarov alebo chybne uvedenú cenu, navrhneme Kupujúcemu uzatvorenie Zmluvy v upravenej podobe. V prípade, že Kupujúci príjme takýto návrh na uzatvorenie upravenej Zmluvy, je takáto upravená Zmluva uzatvorená v momente, kedy bude Predávajúcemu doručená akceptácia vo forme emailu. V prípade, že návrh na uzatvorenie upravenej Zmluvy Kupujúci nepríjme, Zmluva sa ruší a Predávajúci bezodkladne vráti Kupujúcemu cenu za tovar, ak bola zaplatená.
        14. Kupujúci súhlasí s použitím prostriedkov komunikácie na diaľku pri uzatváraní Zmluvy.
        15. Predávajúci môže poskytovať rôzne zľavy a akcie, napríklad vo forme zľavy z ceny tovaru, ďalšieho produktu zadarmo, zľavového kódu, prípadne darčeka. Ak nie je uvedené inak, jednotlivé zľavy a akcie nie je možné kombinovať.
  • Platobné podmienky
        1. Cena tovaru zostáva v platnosti po dobu, po ktorú je zobrazovaná na Internetovom obchode. Týmto ustanovením nie je obmedzená naša možnosť uzatvoriť Zmluvu za individuálne dohodnutých podmienok. Cena tovaru je uvedená v mene EUR vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých súvisiacich poplatkov, s výnimkou poplatkov dopravu, prípadne za využitie iného spôsobu platby, ako je platobný prostriedok. Poplatky za dopravu tovaru, poplatky za využitie iného spôsobu platby, ako je platobný prostriedok a prípadné ďalšie poplatky, ak existujú, nie sú zahrnuté v cene tovaru, a budú Kupujúcemu oznámené počas realizácie Objednávky a budú osobitne zahrnuté do celkovej konečnej kúpnej ceny, ktorú sa Kupujúci zaväzuje uhradiť.
        2. Ak sa nedohodneme inak, môžete si zvoliť niektorý z nasledovných spôsobov platby, (i) bezhotovostne platobnými kartami, alebo (ii) dobierkou.
        3. Prijatie platby Predávajúci potvrdí Kupujúcemu emailom.
        4. Faktúru doručí Predávajúci Kupujúcemu emailom po doručení tovaru, s čím objednaním tovaru Kupujúci súhlasí, prípadne v listinnej podobe spolu s doručením tovaru.
  • Dodacie podmienky
        1. Informácia o dostupnosti tovaru a predpokladanom čase doručenia je uvedená na Internetovom obchode pri popise tovaru.
        2. Predávajúci je povinný dodať vám tovar najneskôr do 30 dní odo dňa uzavretia Zmluvy, ak sa Zmluvné strany nedohodnú inak. Takouto inou dohodou je napríklad aj dlhšia informácia o dostupnosti tovaru a o predpokladanom čase doručenia zverejnená na Internetovom obchode, s čím Kupujúci pri objednaní tovaru súhlasí. Ak si Predávajúci nesplní svoj záväzok dodať tovar v lehote podľa prvej vety a nedodá tovar ani v dodatočnej primeranej lehote, ak ju Kupujúci poskytne, má Kupujúci právo od Zmluvy odstúpiť.
        3. Tovar bude doručený spôsobom, ktorý si počas nákupu Kupujúci zvolí. O predpokladanom čase doručenia tovaru bude Kupujúceho informovať Predávajúci, prípadne kuriér.
        4. Objednaný tovar je Kupujúci povinný prevziať. Prevzatie tovaru potvrdí písomne na dodacom doklade, ak to bude kuriér vyžadovať. Pri prevzatí je Kupujúci povinný stav zásielky a neporušenosť obalu riadne skontrolovať a v prípade akýchkoľvek vád toto bezodkladne oznámiť kuriérovi a Predávajúcemu. Ak je zásielka nekompletná alebo poškodená, je Kupujúci oprávnený zásielku neprevziať. Pokiaľ takúto zásielku od kuriéra Kupujúci prevezme, je povinný poškodenie popísať a označiť v preberacom protokole alebo zázname o poškodení prepravovaného tovaru. Zároveň je v každom prípade potrebné bez zbytočného odkladu, vždy najneskôr do 24 hodín, aby Kupujúci oznámil túto skutočnosť Predávajúcemu a zaslal mu fotografie poškodeného tovaru. Inak podpisom dodacieho listu potvrdzuje, že zásielka tovaru spĺňala všetky podmienky a náležitosti dodania. V prípade dodatočných reklamácií doručenia poškodeného alebo nekompletného tovaru alebo obalu, je možné takúto zásielku u Predávajúceho  reklamovať, ak Kupujúci preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase prevzatia zásielky od kuriéra.
        5. Tovar bude doručený vo väčšine prípadov do niekoľkých dní od objednania.
        6. O odoslaní tovaru Predávajúci informuje Kupujúceho emailom.
        7. Tovar Predávajúci doručuje len na území Slovenska a Českej republiky, ak sa v individuálnom prípade Zmluvné strany nedohodnú inak.
        8. Prevzatím tovaru na Kupujúceho prechádza vlastníctvo kúpeného tovaru. Vlastnícke právo k tovaru však nikdy neprechádza na Kupujúceho skôr, ako bude zaplatená celá kúpna cena.
  • Odstúpenie od zmluvy
      1. Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní. Predávajúci poskytuje Kupujúcemu ďalších 31 dní, čo je spolu až 45 dní na odstúpenie. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14, resp. 45 dňoch, odo dňa keď Kupujúci alebo ním určená tretia osoba okrem dopravcu prevezmete tovar.
      2. Kupujúci nemá právo odstúpiť od zmluvy predmetom je dodanie tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak ochranný obal bol po dodaní porušený.
      3. Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy musí Kupujúci informovať Predávajúceho o svojom rozhodnutí odstúpiť od zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na adrese: FHB Group s.r.o., c/o Bloomhair – 72654, Priemyselná 1637/3, 900 21 Svätý Jur. Na tento účel môže použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý mu Predávajúci odovzdal alebo zaslal, jeho použitie však nie je povinné. Vzorový formulár je dostupný aj na tejto adrese formulár na odstúpenie od zmluvy.
      4. V prípade, že Kupujúci využil akciu a dostal produkt zdarma (napríklad 1 + 1 alebo 2 + 1), tak po otvorení jedného produktu nie je možné vrátiť zvyšné balenia. Vrátiť takto zakúpené produkty je možné len ako celok bez toho, aby došlo k rozbaleniu ktoréhokoľvek z nich. Avšak pri kúpe väčších alebo viacerých balení, ktoré nie sú v takejto akcii (napríklad 1 + 1 alebo 2 + 1 ), kedy Kupujúci platí celú sumu napr. za 3 alebo 6 produktov a rozhodne sa po rozbalení jedného balenia, že chce zvyšné nerozbalené vrátiť, má možnosť vo vzťahu k zvyšným baleniam odstúpiť od zmluvy a vrátiť ich a Predávajúci vráti kúpnu cenu za vrátené balenia. 
      5. Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak Kupujúci zašle oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy. 
      6. Po odstúpení od zmluvy do 14 dní vráti Predávajúci Kupujúcemu všetky platby, ktoré uhradil v súvislosti s uzavretím zmluvy, vrátane nákladov na doručenie tovaru ku Kupujúcemu. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak si Kupujúci zvolil iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý Predávajúci ponúka. Po odstúpení od zmluvy nad 14 dní do 45 dní vráti Predávajúci Kupujúcemu všetky platby, ktoré uhradil v súvislosti s uzavretím zmluvy, avšak bez nákladov na doručenie tovaru ku Kupujúcemu. Platby budú vrátené najneskôr do 14 dní odo dňa, keď bude Predávajúcemu doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký Kupujúci použil pri platbe, ak Kupujúci výslovne nesúhlasil s iným spôsobom úhrady, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov. 
      7. S vrátením platby môže Predávajúci čakať do vrátenia tovaru späť na adresu alebo do preukázania, že tovar odoslal späť, podľa toho, čo nastane skôr.
      8. Kupujúci je povinný tovar zaslať späť alebo ho priniesť na jeho adresu alebo odovzdať najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošle späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.
      9. Priame náklady na vrátenie tovaru znáša Kupujúci.
  • Zodpovednosť za vady
    1. Predávajúci zodpovedá Kupujúcemu vám za to, že ním zakúpený tovar je v súlade s dohodnutými požiadavkami (§ 616 Občianského zákonníka) a všeobecnými požiadavkami (§ 617 Občianského zákonníka). To napríklad znamená, že zodpovedá za to, že tovar má akosť a úžitkové vlastnosti požadované Zmluvou, ním alebo výrobcom popisované, alebo na základe reklamy tovaru očakávané, prípadne pre vec takého druhu obvyklé. Ďalej Predávajúci zodpovedá za to, že tovar zodpovedá požiadavkám právnych predpisov, je v tomu zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti a zodpovedá účelu, ktorý pre použitie veci uvádza alebo pre ktorý sa vec obvykle používa. Predaný tovar má vady, ak nie je v súlade s vyššie uvedenými požiadavkami alebo ak jeho používanie znemožňujú alebo obmedzujú práva tretej osoby vrátane práv duševného vlastníctva.
    2. Predávajúci zodpovedá za akúkoľvek vadu, ktorú má predaný tovar v čase jeho dodania a ktorá sa prejaví do dvoch rokov od dodania, pri použitej veci je doba zodpovednosti Predávajúceho jeden rok od dodania, s výnimkami stanovenými príslušnými právnymi predpismi. Ak je na predávanej veci, jej obale alebo návode k nej pripojenom vyznačená lehota na použitie, neskončí sa záručná doba pred uplynutím tejto doby. Ak však je na tovare uvedený dátum spotreby, v takom prípade záručná doba trvá iba do dátumu spotreby.
    3. Kupujúci môže uplatňovať práva zo zodpovednosti za vady vrátane práva podľa odseku 2, len ak vytkol vadu do dvoch mesiacov od zistenia vady, najneskôr do uplynutia záručnej doby. Záručná doba začína plynúť od kedy Kupujúci prevzal tovar. Reklamáciu je Kupujúci oprávnený uplatniť zaslaním reklamovaného tovaru na adresu Predávajúceho. Ešte pred zaslaním reklamovaného tovaru a začatím reklamačného konania Predávajúci odporúča, aby mu Kupujúci emailom zaslal fotografiu reklamovaného tovaru, a to za účelom neformálneho posúdenia stavu tovaru a získania nezáväznej informácie o prípadnom ďalšom postupe a výsledku reklamačného konania. Pri reklamácii je Kupujúci povinný preukázať pôvod tovaru, napríklad faktúrou, záručným listom, pokiaľ bol k tovaru priložený, prípadne iným preukázateľným spôsobom. Zároveň je Kupujúci povinný opísať, ako sa vada prejavuje.
    4. Ak predávajúci zodpovedá za vadu predaného tovaru, Kupujúci má voči nemu právo na odstránenie vady opravou alebo výmenou (§ 623 Občianskeho zákonníka), právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo právo od kúpnej zmluvy odstúpiť (§ 624 Občianskeho zákonníka).
    5. Predávajúci poskytne Kupujúcemu písomné potvrdenie o vytknutí vady bezodkladne po vytknutí vady. Predávajúci v potvrdení o vytknutí vady uvedie lehotu, v ktorej vadu v súlade s § 507 ods. 1 Občianskeho zákonníka odstráni. Lehota oznámená podľa predchádzajúcej vety nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý Predávajúci nemôže ovplyvniť.
    6. Ak Predávajúci odmietne zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutia písomne oznámi Kupujúcemu. Ak Kupujúci znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou preukáže zodpovednosť Predávajúceho za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a Predávajúci nemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu; na opakované vytknutie vady sa § 621 ods. 3 Občianskeho zákonníka nevzťahuje. Na náklady Kupujúceho spojené so znaleckým posudkom a odborným stanoviskom sa vzťahuje § 509 ods. 2 Občianskeho zákonníka.
    7. Kupujúci má právo zvoliť si odstránenie vady výmenou veci alebo opravou veci. Kupujúci si nemôže zvoliť spôsob odstránenia vady, ktorý nie je možný alebo ktorý by v porovnaní s druhým spôsobom odstránenia vady spôsobil Predávajúcemu neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti, najmä na hodnotu, ktorú by mala vec bez vady, na závažnosť vady a na skutočnosť, či by druhý spôsob odstránenia vady spôsobil Kupujúcemu značné ťažkosti. Predávajúci môže odmietnuť odstránenie vady, ak oprava ani výmena nie sú možné alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti.
    8. Predávajúci opraví alebo vymení vec v primeranej lehote (§ 507 ods. 1 Občianskeho zákonníka) po tom, čo Kupujúci vytkol vadu, bezplatne, na vlastné náklady a bez spôsobenia závažných ťažkostí Kupujúcemu s ohľadom na povahu veci a účel, na ktorý Kupujúci vec požadoval. Na účely opravy alebo výmeny Kupujúci odovzdá alebo sprístupní vec Predávajúcemu alebo osobe podľa § 622 ods. 5 Občianskeho zákonníka. Náklady prevzatia veci znáša Predávajúci. Predávajúci dodá opravenú vec alebo náhradnú vec Kupujúcemu na vlastné náklady rovnakým alebo obdobným spôsobom, akým mu Kupujúci dodal vadnú vec, ak sa strany nedohodnú inak.
    9. Záruka sa nevzťahuje na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním alebo na vady, ktoré vznikli neodbornou manipuláciou alebo využívaním tovaru.
    10. Doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady až do doby, keď po skončení opravy bol Kupujúci povinný tovar prevziať, sa do záručnej doby nepočíta. Predávajúci zodpovedá za vady náhradnej veci podľa § 619 Občianskeho zákonníka.
    11. Spoločne s tovarom môže byť dodaný aj záručný list. Pokiaľ nebude dodaný, nahrádza ho faktúra.
    12. Predávajúci neposkytuje popredajný servis.
    13. Práva zo zodpovednosti za vady sú podrobné opravené v § 615 až § 621 Občianskeho zákonníka.
  • Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov
    1. Ak medzi Kupujúcim a Predávajúcim vznikne spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady alebo ak sa Kupujúci domnieva, že Predávajúci porušil iné práva Kupujúceho, má právo obrátiť sa na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu.
    2. Ak Predávajúci na žiadosť Kupujúceho o nápravu odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania, má Kupujúci podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov právo, za účelom ochrany svojich spotrebiteľských práv, podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Možnosť Kupujúceho obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá.
    3. Alternatívne riešenie spotrebiteľského sporu sa začína návrhom Kupujúceho. Návrh musí obsahovať zákonom predpísané náležitosti a môže sa podať písomne v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice. Na podanie návrhu môže Kupujúci využiť formulár, ktorý je dostupný na webovom sídle subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjekt alternatívneho riešenia sporov je povinný postupovať nezávisle, nestranne, s náležitou odbornou starostlivosťou, s cieľom urovnania sporu a prihliadať pritom na ochranu práv a oprávnených záujmov strán sporu. Ak majú strany sporu záujem o zmierlivé vyriešenie sporu, subjekt alternatívneho riešenia sporov vypracuje návrh dohody o vyriešení sporu. Uzatvorená dohoda je záväzná. Ak medzi stranami sporu nedôjde k uzavretiu dohody o vyriešení sporu a subjekt alternatívneho riešenia sporov dospeje k záveru, že Predávajúci porušil práva Kupujúceho, ukončí alternatívne riešenie sporu vydaním nezáväzného odôvodneného stanoviska. Subjekt alternatívneho riešenia sporov návrh odloží, ak nie je zrejmé, že Predávajúci porušil práva Kupujúceho. Alternatívne riešenie sporu je bezodplatné. Subjekt alternatívneho riešenia sporov však môže od Kupujúceho požadovať poplatok najviac 5 EUR vrátane DPH.
    4. Subjektmi alternatívneho riešenia sporov sú Slovenská obchodná inšpekcia (soi.sk), alebo iné subjekty zapísané do zoznamu subjektov alternatívneho riešenia sporov, ktorý vedie Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky (www.mhsr.sk). V prípade cezhraničného sporu má Kupujúci tiež právo obrátiť sa na Európske spotrebiteľské centrum (www.esc-sr.sk), ktoré mu poskytne adresu na doručovanie, elektronickú adresu alebo telefonický kontakt na subjekt alternatívneho riešenia sporov, ktorý je príslušný na riešenie jeho sporu. Kupujúci má tiež právo na alternatívne riešenie prípadného sporu prostredníctvom európskej platformy riešenia sporov on-line (ec.europa.eu/consumers/odr/main/). 
  • Záverečné ustanovenia
    1. Vzťahy medzi Predávajúcim a Kupujúcim sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak vzťah obsahuje medzinárodný (zahraničný) prvok, riadi sa slovenským právom. Týmto nie sú dotknuté spotrebiteľské práva vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov.
    2. Zmluva sa uzatvára na diaľku prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie a je možné ju uzavrieť v slovenskom jazyku.
    3. Ak je alebo sa stane ktorékoľvek ustanovenie zmluvy neplatné, nie je tým dotknutá platnosť ostatných ustanovení zmluvy.
    4. V prípade akýchkoľvek otázok, sťažností, podnetov alebo žiadostí o nápravu Kupujúci sa môže kedykoľvek obrátiť Predávajúceho, napríklad emailom na hello@bloomrobbins.sk alebo na telefónnom čísle +421 908 740 020.
    5. Orgánom dozoru v oblasti živnostenského podnikania je Odbor živnostenského podnikania, Okresný úrad Bratislava, Tomášikova 46, 832 05 Bratislava (https://www.minv.sk/?okresne-urady-klientske-centra&urad=1&odbor=3, 09610 46 200). Orgánom dozoru v oblasti ochrany osobných údajov je Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, so sídlom Hraničná 12, 820 07 Bratislava (dataprotection.gov.skstatny.dozor@pdp.gov.sk, +421 /2 3231 3214). Orgánom dozoru v oblasti ochrany spotrebiteľa je Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom Prievozská 32, 827 99 Bratislava (www.soi.skba@soi.sk, 02/58 27 21 72).
    6. Znenie VOP môže Predávajúci kedykoľvek jednostranne meniť a dopĺňať. Nové VOP nadobudnú účinnosť dňom ich zverejnenia na internetovom obchode a rušia sa tým dovtedy platné VOP. Týmto ustanovením nie sú dotknuté vaše práva a povinnosti, ktoré vznikli pred účinnosťou nových VOP.
    7. Vzhľadom na spôsob uzatvárania Zmluvy, Zmluva u nás nebude osobitne uložená a dostupná na požiadanie. VOP budú kedykoľvek dostupné na internetovom obchode.